Oznámenie o zámere užívania verejného priestranstva v k.ú. Ružomberok – Občan
osobitné užívanie verejného priestranstva, bezplatné užívanie verejného priestranstva, terasy, umiestnenie stavebného zariadenia – lešenie, zdvíhacia plošina, kontajner a pod, umiestnenie pútača, umiestnenie reklamného zariadenia, pódia, stánok, stôl, stoličky, iné atrakcie, iná aktivita, propagačné zariadenia, chov včiel
Informácie
Dokumenty, žiadosti a tlačivá
Lehoty
Vydanie povolenia na záber verejného priestranstva v primeranej lehote 30 pracovných dní
Povinné prílohy
situácia záberu verejného priestranstva s vyznačením záberu verejného priestranstva (miesto užívania, účel užívania, rozsah užívania v m2, dobu užívania od-do, situačný výkres)
Sadzba
v zmysle čl. 3 Všeobecne záväzného nariadenia mesta Ružomberok č. 10/2023 o miestnych daniach
Úhrady
Vystavenie Rozhodnutia na uhradenie poplatku za záber verejného priestranstva - uhradenie elektronicky
Platobnou kartou v pokladni Mestského úradu
Hotovosťou v pokladni Mestského úradu (poplatok 0,50 eur)
Všeobecné záväzné nariadenia
Poučenie
Sadzba dane za osobitné užívanie verejného priestranstva sa stanovuje v eurách za každý aj začatý m2 osobitne užívaného VP a každý aj začatý deň, pričom sadzby dane sú stanovené v zmysle prijatého mesta Ružomberok VZN č.10/2023.
Daňovník je povinný požiadať písomne správcu dane o osobitné užívanie verejného priestranstva spravidla 7 dní pred vznikom daňovej povinnosti, najneskôr však v deň vzniku daňovej povinnosti.
Doručovanie
- Osobne
- Poštou
- Elektronicky cez ÚPVS
- Emailová adresa
Procesy po podaní žiadosti
- prijatie žiadosti, pridelenie evidenčného čísla a zadelenie na príslušné oddelenie
- žiadosť sa vybavuje v primeranej lehote 30 pracovných dní
- následne je informovaný žiadateľ o vybavení žiadosti a je mu odoslaná odpoveď podľa zaznačeného spôsobu doručenia